sell aircraft with Aircraftbargains.com
aircraft for sale
sell aircraft
aircraft for sale

Advanced Search
New Listings
Forums
Dealer Login
Services
Contact
Home

corner

corner

LIST AIRCRAFT BY:

FORUMS:

ADVERTISING:

CONTACT:

SERVICES:


  AVIATION TOP 100 - www.avitop.com Avitop.com

Welcome to Aviation Forum Sign in | Join | Help
in Search  

Solotimer.

Last post 08-10-2004, 1:31 AM by run. 1 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  08-10-2004, 12:58 AM 2549

    Solotimer.

    Hej RUN


    Har tænkt lidt over det gode råd, og fra på Ons. begynder jeg at få flyve som elev på Dimona H36. Min instruktør mener efter en prøvetur, at jeg er kvalificeret til at gå solo efter 8-9 timer!! Er det noget som er muligt at få med i sin ansøgning?? Den er jo godt nok sendt afsted for lang tid siden, men hvis jeg kan præsentere min egen logbog med masser af solotimer, er det vel noget som er værd at tage med som et plus. Hvordan ser flyvevåbnet på at man har fløjet før? Tak for svarene


    MPT

  •  08-10-2004, 1:31 AM 2550 in reply to 2549

    Re: Solotimer.

    Hej MPT

    Først skal jeg lige spørge dig om et par detaljer for at fejlfinde vores forum. Jeg hae nemlig svært ved at se hvad du skriver og skal Hi-lighte det for at det kommer frem.
    Har du valgt et andet forum skin end det der default er? Gør du noget ved teksten i vinduet? (Hi lighter eller andet) Skriver du teksten andet steds for derefter at kopiere den over?
    Med hensyn til anden flyvning, så er det lidt tricky. Flyvevåbnet kan godt lide at man har gjort lidt for sagen selv, men helst ikke for meget. Det er sværere for flyvevåbnet at vurdere potentialet hos en elev der har fløjet før. De bruger flyveskolen til at se hvor hurtigt du kan lære nye ting. Hvis start niveauet er for højt er der mindre plads til fremgang hvis du forstår hvad jeg mener. Derudover kan man opbygge en masse dårlige vaner.
    Generelt er Fyvevåbnet ligeglade med hvad andre skriver at du kan. Du skal bevise det overfor dem gennem deres tests.
    Mit indtryk er at man er mere positivt indstillet overfor svæveflyve erfaring fremfor motorflyve erfaring. Jeg havde fløjet ca. 100 timer da jeg søgte ind, men de havde foretrukket at jeg havde fløjet mindre. De skærer i antal ture på flyveskolen afhængigt af din tidligere erfaring. Så du skal blot lære alt på mindre tid.

    MVH RUN
View as RSS news feed in XML
Aircraft Wanted Engines and parts Avionics Employment Partnerships

Advanced Search
New Listings
Forums
Login
Services
Contact
Home



©Copyright 2004 Aircraftbargains All Rights Reserved
For more information feel free to Contact Us