LIST AIRCRAFT BY:

FORUMS:

ADVERTISING:

CONTACT:

SERVICES:


  AVIATION TOP 100 - www.avitop.com Avitop.com

Optagelseprøve!!
Royal Danish Airforce
Thread Starter: Anonymous
Started: 05-16-2002 1:17 PM
Replies: 1

Aircraftbargains Forums » Military Aviation » Royal Danish Airforce » Optagelseprøve!!
« Previous Thread Next Thread »
  -
Anonymous is not online. Last active: 7/17/2007 7:51:33 PM Anonymous

Top 10 Posts
Joined on 08-17-2002
Posts 1,543
Optagelseprøve!!
*** Posted by Joachim ***
HEJ !!
Skulle der evntuelt være nogen der kunne hjælpe mig? jeg skal til opgagelseprøve i uge 24! Hvad indholder muskeludholdensprøven og hvordan kan man beste forberede sig til håndelagsprøven?

på forhånd tak

Joachim


The Anonymous account was just used to import messages from our old Forum. Anonymous posts are no longer an option ;)
  
  -
Anonymous is not online. Last active: 7/17/2007 7:51:33 PM Anonymous

Top 10 Posts
Joined on 08-17-2002
Posts 1,543
Re:Optagelseprøve!!
*** Posted by MOL ***
[HEJ !!
Skulle der evntuelt være nogen der kunne hjælpe mig? jeg skal til opgagelseprøve i uge 24! Hvad indholder muskeludholdensprøven og hvordan kan man beste forberede sig til håndelagsprøven?

på forhånd tak
Joachim]

Hej Joachim,
hvis du er i stand til selv at holde dig oprejst, skal du nok klare muskeltesten.
Angående håndelagsprøven så vil det være en meget god idé at flyve lidt flysimulator.
Vær sikker på at du ved, hvad opgaven går ud på, inden du går i gang.
Hvis du føler, at en prøve er gået dårligt, så skal du for alt i verden ikke give op! Det er helheden, de kigger på, og der er mange prøver!
Held og lykke,
MOL


The Anonymous account was just used to import messages from our old Forum. Anonymous posts are no longer an option ;)
 
    
 Page 1 of 1 (2 items)
Aircraftbargains Forums » Military Aviation » Royal Danish Airforce » Optagelseprøve!!

Powered by Community Server :: Forums


Aircraft Wanted Engines and parts Avionics Employment Partnerships




©Copyright 2004 Aircraftbargains All Rights Reserved
For more information feel free to Contact Us