sell aircraft with Aircraftbargains.com
aircraft for sale
sell aircraft
aircraft for sale

Advanced Search
New Listings
Forums
Dealer Login
Services
Contact
Home

corner

corner

LIST AIRCRAFT BY:

FORUMS:

ADVERTISING:

CONTACT:

SERVICES:


  AVIATION TOP 100 - www.avitop.com Avitop.com

Welcome to Aviation Forum Sign in | Join | Help
in Search  

Bedst mulig forberedelse til kommende optagelsesprøve?

Last post 05-11-2008, 4:47 AM by run. 1 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  01-05-2008, 3:48 PM 5039

    Bedst mulig forberedelse til kommende optagelsesprøve?

    Hej

    Jeg har i en del tid været ret opsat på at blive pilot. Nu har jeg så fundet dette fantastiske forum, hvor jeg kan se, at jeg har mulighed for at spørge rigtige jægerpiloter og bliver derfor nødt til at stille et par spørgsmål.

    Når nu jeg om cirka 3 år, stiller op til optagelsesprøve, vil jeg gerne være 120% forberedt. Hvordan forbereder jeg mig bedst muligt? Jeg flyver i øjeblikket flysimulator (Falcon og Flight Simulator X) - er der andet jeg kan gøre for at forberede mig endnu bedre med henblik på optagelsesprøverne?

    Hvad mener I vil være klogt at lægge særligt fokus på - hvad er det sværeste i optagelsesprøven og hvad bliver der lagt særligt vægt på?

    Ville det være en fordel at tage nogle civile flytimer inden - hvis ja, i hvilket fly og hvor mange timer (minimum)?

    Håber i kan svare, kan se at der er gået en del tid imellem de sidste par posts herinde. Big Smile

    MVH
    Naish
  •  05-11-2008, 4:47 AM 5426 in reply to 5039

    Re: Bedst mulig forberedelse til kommende optagelsesprøve?

    Hej Naish

    Den bedste forberedelse er efter min mening at flyve svævefly hvis du har muligheden for det. Det er meget billigere end propel og du får en ballast du vil kunne drage nytte af resten af din karriere indenfor flyvning. Mange af mine kollegaer har vælgt den fremgangsmåde og det har båret frugt.

    Derudover så koncentrer dig om skolen og få nogle gode karakterer i Dansk, Engelsk og Matematik. Hvis man ellers honorerer de basale krav, så er det vigtigste nok at man har viljen og kæmper for sagen.

    Læs mere her:

    http://www.danskekampfly.dk/LIVET+SOM+PILOT/saadan_soeger_du_ind.htm

View as RSS news feed in XML
Aircraft Wanted Engines and parts Avionics Employment Partnerships

Advanced Search
New Listings
Forums
Login
Services
Contact
Home



©Copyright 2004 Aircraftbargains All Rights Reserved
For more information feel free to Contact Us