sell aircraft with Aircraftbargains.com
aircraft for sale
sell aircraft
aircraft for sale

Advanced Search
New Listings
Forums
Dealer Login
Services
Contact
Home

corner

corner

LIST AIRCRAFT BY:

FORUMS:

ADVERTISING:

CONTACT:

SERVICES:


  AVIATION TOP 100 - www.avitop.com Avitop.com

Welcome to Aviation Forum Sign in | Join | Help
in Search  

Optagelsesprøver til flyvevåbnet

Last post 09-23-2015, 1:22 PM by hunt. 4 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  09-08-2006, 11:24 AM 3580

    Optagelsesprøver til flyvevåbnet

    Hej

    Jeg skal snart til fase 1 af optagelsesprøverne til pilotuddannelsen i flyvevåbnet. Jeg ved ikke så meget om selve prøverne, og ville derfor være glad for lidt information angående de forskellige prøver. F.eks hvad matematik og regnings prøverne indebærer, og om der er nogle andre ting man kan forberede sig på.

    Håber at der er nogle, der kunne hjælpe mig. 

  •  09-16-2006, 3:16 AM 3591 in reply to 3580

    Re: Optagelsesprøver til flyvevåbnet

    Hej Daller!

    Tillykke med at skulle til optagelsesprøverne. Mht. matematik/regning niveau til prøverne, så svarer det til cirka C-niveau på gymnasiet eller HF.

    Jeg har ellers skrevet lidt om optagelsesprøverne. Du kan læse dem ved at følge dette link: http://www.jetfighters.dk/back/RDAFtests.htm 

    Held og lykke med dem! Gør din bedste i ALLE prøverne for at øge dine chancer.

    De bedste hilsner

    GEA

  •  09-16-2006, 4:40 AM 3592 in reply to 3591

    Re: Optagelsesprøver til flyvevåbnet

    Hej GEA

    Tak fordi du svarede. Det er over 16 år siden jeg var igennem, så jeg var bange for at der var et og andet der var ændret. Det lyder nu ikke som om at der er sket de helt store ændringer efter hvad jeg kan se på din side. Lige bortset fra antal ansøgere. Jeg mener at kunne huske at der var en del flere der årligt søgte ind i starten af 90'erne.

     

    Daller - held og lykke med prøverne. Hvis du når igennem til flyveskolen skal du huske at det primært er din motivation for at nå målet der gør om du kommer videre eller ej. Hvis du er en fighter der virkeligt ønsker at komme igennem er dine chancer store.

     

    MVH RUN

  •  09-16-2006, 11:38 AM 3594 in reply to 3592

    Re: Optagelsesprøver til flyvevåbnet

    Hej RUN.

    Anytime! Ja, du er en gammel mand efterhånden ;o) Prøverne har ikke ændret sig så meget siden dengang, men der er skete nogle småændringer.

    Der var nok flere ansøgere dengang du søgte ind fordi ALLE ville være jagerpilot efter at Top Gun var kommet i biffen. Bortset fra det, så er der er også en større 'risiko' for at blive udsendt i dag end der var dengang da vi er mere aktive i internationale operationer nu om dage.

    Vi ses lige pludseligt!

    De bedste hilsner

    GEA

  •  09-23-2015, 1:22 PM 14052 in reply to 3594

    Re: Optagelsesprøver til flyvevåbnet

    was looking for this information, thank you guys
View as RSS news feed in XML
Aircraft Wanted Engines and parts Avionics Employment Partnerships

Advanced Search
New Listings
Forums
Login
Services
Contact
Home



©Copyright 2004 Aircraftbargains All Rights Reserved
For more information feel free to Contact Us